Třífázová elektrocentrála Honda TP 7 HE AVR + zateplená bunda Honda jako dárek

images/virtuemart/manufacturer/honda.png
Akce!
Náš tip!
-4%
Elektrocentrála TP 7 HE AVR: model třífázové elektrocentrály s regulací výstupu pomocí AVR. Výkonný alternátor pohání spolehlivý profesionální motor řady GX s dlouhou životností. Pro zvýšení komfortu obsluhy je motor opatřen elektrickým startérem. Celé soustrojí je pružně uloženo v pevném a odolném ocelovém rámu.
Původní cena: 69 990 Kč
Vaše cena:66 990 Kč

Dostupnost: 1ks Skladem na prodejně, do 2-3 pracovních dní u Vás.

kód zboží:
H720137
EAN:
6936

Cena dopravného strojů

U objednávek pil, křovinořezů, plotostřihů, foukačů, sekaček, atd. doprava po ČR za 200,- Kč včetně DPH

ASPEN 4, 5 LT.
od 649 Kč
Skladem 8 ks
Detail zboží Do košíku
08221-888-101HE*motorový olej 10W/30 1l Honda
od 357 Kč
Skladem 52 ks
Detail zboží Do košíku

Alternativní zboží

Třífázová elektrocentrála Honda TP 5 H AVR
od 42 990 Kč
Na objednávku
Detail zboží Do košíku
Třífázová elektrocentrála Honda TP 7 H AVR + zateplená bunda Honda jako dárek
od 51 290 Kč
Skladem 1 ks
Detail zboží Do košíku
Rámová profesionální elektrocentrála Honda ECT 7000
od 44 990 Kč
Skladem 1 ks
Detail zboží Do košíku
  • Popis


    Profesionálové na staveništi, řemeslníci nebo opravárenské čety mnohdy potřebují robustní, výkonnou a spolehlivou elektrocentrálu nenáročnou na obsluhu, ale schopnou lépe odolávat skokovým zátěžím a napájet třífázové spotřebiče citlivé na stabilitu výstupního napětí, jako jsou např. citlivé svářečky plastů. Samozřejmě je schopna i napájení ručního elektronářadí, menších elektromotorů a všech ostatních třífázových spotřebičů. Tato silná, spolehlivá a dostatečně výkonná třífázová elektrocentrála TP 7 HE AVR má odolnou konstrukci a spolehlivý motor s elektrickým startérem. Máme tak schopnost napájení třífázových spotřebičů napětím špičkové kvality jak v nejtěžších pracovních podmínkách profesionálního použití, tak i v domácích podmínkách např. při řešení nouzových situacích výpadku dodávek el. proudu.

    "DĚLNÍK" NA TŘI FÁZE S AVR V ELEKTROSTARTU

    Tato malá, robustní, benzínová elektrocentrála střídavého napětí je svým výkonem max. 7,0 kVA (3 f.) / 4,0 kVA (1 f.) určena převážně "profíkům" pro napájení spotřebičů nejenom typu osvětlení, ručního elektronářadí, elektromotorů nebo svařovacích agregátů, bouracích kladiv, míchaček betonu a pod., ale i např. třífázových spotřebičů citlivých na stabilitu a kvalitu výstupního napětí. Svými rozměry se hodí do pojízdných, opravárenských vozů pro práci v terénu, budování rozvodů vody, plynu nebo na staveniště při zakládání staveb a pod. Celá soustava je uložena na pružných silentblocích ve vyztuženém rámu, svařeném z ocelových trubek o průměru 25 mm. Ten zajišťuje mimořádnou ochranu soustavy proti případnému poškození a zároveň slouží jako transportní madlo pro snadnou manipulaci. Vzhledem ke své hmotnosti je možné elektrocentrálu opatřit za příplatek transportním kolovým podvozkem. Proto, aby alternátor produkoval napětí 400V / 230V / 50Hz, je motor opatřen automatickým, mechanickým regulátorem otáček tak, aby při jakémkoliv odběru proudy byly otáčky motoru konstantní ve výši 3000 ot./min. Elektrocentrála je opatřena zásuvkami 1x CEE (16A 400V) a 1x Schuko (16A 230V). Ovládání elektrocentrály je velice snadné a jednoduché. Stačí natankovat, elektrocentrálu postavit na vodorovnou plochu, zkontrolovat olejovou náplň motoru, nastartovat otočením klíčku zapalování, počkat pár vteřin na ustálení chodu motoru a do příslušné zásuvky připojit napájený spotřebič. Elektrocentrála splňuje veškeré nároky na elektrickou bezpečnost a je opatřena ochrannými prvky jako je ochrana motoru proti úniku oleje nebo alternátoru proti přetížení. Robustní a pevná konstrukce rámu se nekroutí a spolehlivě tlumí působení vibrací od motoru na podklad. Snižuje se tak hlučnost elektrocentrály a práce je potom příjemnější. Údržba elektrocentrály je zcela nenáročná a spočívá v základní údržbě benzínového motoru.

  • Záruka


    Kupujícímu je poskytována prodloužená záruka až na dobu 5 let.

    Prodloužení záruční lhůty nad rámec zákonné je podmíněno technickou prohlídkou stroje po uplynutí každých 12 měsíců od data prodeje a potvrzení v Servisní knížce autorizovaným servisem HONDA. K zachování běhu pětileté záruky je i po uplynutí základní záruční doby nutné předávat stroj k pravidelným ročním kontrolám do autorizovaného servisu HONDA. Provedení kontroly bude potvrzeno zákazníkovi v Servisní knížce. Tím je splněna podmínka pravidelné roční kontroly a tím je umožněno prodloužení záruky o další rok, a to až do celkové doby trvání 5 let ode dne převzetí stroje zákazníkem. Prodloužená záruka je podmíněna používáním výhradně originálních náhradních dílů, spotřebního materiálu a provozních kapalin HONDA. Tyto roční prohlídky jsou hrazeny zákazníkem dle platného ceníku prací autorizovaného servisu HONDA, který prohlídku provádí.

  • Technické údaje


    Startování: Elektrické / Ruční

    Elektrický výstup: 400V / 230V / 50Hz

    Maximální výkon (VA): 4000 / 7000

    Technologie regulace el.výstupu: AVR

    Objem palivové nádrže (litrů): 6,2

    Provozní doba při jmenovité zátěži (hod): 2,3

    Model motoru: Honda GX390

    Suchá hmotnost (kg): 73

    Třída krytí: IP 23

    Garantovaná hladina hluku - dB(A): 97

    Systém zapalování: Digitální CDI s proměnným předstihem

    Typ elektrocentrály: Jednofázový / Třífázový

    Chlazení: Nucené vzduchech

    Jmenovitý proud (A): 16 / 9,5

    Jmenovitá frekvence (Hz): 50

    Jmenovité napětí (V): 230 / 400

    Jmenovitý výkon (VA): 3600 / 6500

    Rozměry stroje (L x Š x V) (mm): 805 x 500 x 500

    Zdvihový objem (cm3): 389

    Objem olejové náplně (litrů): 1,1

    Typ motoru: 4-taktní zážehový dvouválec s rozvodem OHV

    Pracovní otáčky motoru (ot.min-1): 3000

  • Technologie Honda


    PRŮMYSLOVÝ PROFESIONÁLNÍ MOTOR

    Benzínové spalovací motory jsou pro Hondu nosným výrobním programem, který položil základy celé výrobní divizi motorových strojů, tzn. Honda Power Equipment. Historie výroby spalovacích motorů pro pohon pracovního zařízení se začala psát v roce 1953. Během krátké doby si spalovací motory Honda vybudovaly renomé špičky na trhu. I díky výrobě těchto motorů je společnost Honda největším světovým výrobcem spalovacích motorů. Průmyslové motory dnes představují jednoznačnou špičku mezi pohonnými jednotkami malé stavební, zemědělské, zahradní a jiné techniky. Jako jediné zvládají enormní zátěž profesionálního provozu v drsných podmínkách stavenišť ve strojích jako je řezací technika na beton, vibrační technika, elektrocentrály a čerpadla, ale i v oblasti zemědělství, lesnictví a zahradnictví. Průmyslové profesionální motory byly historicky u Hondy v padesátých letech minulého století nasazeny jako pohonné jednotky generátorů a rotavátorů. Poté následovaly další aplikace a dnes najdete motor Honda v celém spektru nabídky motorových strojů.

    ELEKTRICKÁ BEZPEČNOST

    Elektrocentrála Honda je zařízení, které splňuje veškeré bezpečnostní požadavky kladené na elektrická zdrojová soustrojí z hlediska ochrany před případným zasažením elektrickým proudem. Každou elektrocentrálu lze na základě požadavku za příplatek nastrojit i proudovým chráničem. Při použití v souladu s návodem k obsluze je elektrocentrála konstrukčně a vybavením zcela bezpečná a nehrozí žádně nebezpečí. V případě značného přetížení elektrocentrály nad rámec svého maximálního výkonu nebo v případě zkratu, při odběru z příslušné zásuvky dojde k automatickému vypnutí příslušného jističe zásuvky (tlačítkový jistič) a zásuvka se odpojí. U invertorových elektrocentrál je přetížení indikováno červenou kontrolkou a následným odpojením alternátoru od zásuvkového panelu. Standardní krytí elektrocentrál je třídy IP23, ale pokud podmínky provozu vyžadují, lze zvolit vyšší stupeň krytí IP54.

    TRANSPORTNÍ PODVOZEK RÁMOVÝCH ELEKTROCENTRÁL

    Pro snadnou dopravu elektrocentrály na pracovní místo a snadnou manipulaci bez nutnosti součinnosti více lidí, jsou nejtěžší modely elektrocentrál opatřeny transportním podvozkem. Některé modely elektrocentrál střední velikosti lze transportním podvozkem opatřit za příplatek.

    ELEKTROSTART

    Jednoduchý a pohodlný systém, který Vám umožní motor nastartovat pouhým otočením klíčku zapalování jako v automobilu. S elektrický startérem je většinou k dispozici samozřejmě i ruční reverzní startér. U strojů poháněných dvouválcovým motorem se jedná pouze o verzi s elektrostartem. Podstatné je i to, že není třeba startovací baterii dobíjet zvláštní nabíječkou, ale dobíjí se automaticky při chodu motoru. Elektrostart je podmínkou pro použití např. elektrocentrály jako záložního zdroje s automatikou startu.

    ANTIVIBRAČNÍ SYSTÉM

    Motor za chodu produkuje jisté vibrace, jejichž velikost je závislá na míře zatížení. Celek motoru a alternátoru je uložen v ochranném nosném rámu, ve kterém při provozu elektrocentrála stojí. Aby nedocházelo k přenosu vibrací na rám elektrocentrály a tím k nestabilní poloze na ploše a zvýšené hlučnosti elektrocentrály, je uložení motoru elektrocentrály na ocelovo-pryžových silentblocích se sklonem 45°, které zajišťuje dokonalé odstínění přenosu virací od motoru na nosný rám elektrocentrály. Rámová elektrocentrála je tak za chodu klidná a nezvyšuje se hlučnost od vibrujícího nosného rámu elektrocentrály. Kufříkové odhlučněné elektrocentrály navíc stojí na pružných pryžových nožičkách, které dodatečně odstiňují zbytkové vibrace přenášené na podklad.

    ELEKTRONICKÁ REGULACE NAPĚTÍ AVR

    U elektrocentrál vybavených elektronickou regulací AVR výstupního napětí je výstupní napětí řízeno elektronicky, což umožňuje mnohem lepší stabilitu napětí a frekvence oproti kapacitní či indukční regulaci. Regulátor AVR pomáhá udržovat výstupní napětí stabilní a méně závislé na zpětné reakci od zátěže spotřebičem. To znamená méně výkyvů napětí nebo "napěťových špiček". Zařízení AVR významně zvyšuje výkonnost a provozní životnost spotřebičů s reakčním zatížením jako jsou např. elektronářadí, ledničky, klimatizace a další spotřebiče s elektronikou ovládání.

Vyberte si také v kategoriích:

Dostupnost: ...