Rámová profesionální elektrocentrála Honda EG 4500

images/virtuemart/manufacturer/honda.png
Akce!
Náš tip!
-4%
Rámová profesionální elektrocentrála EG 4500 Honda
Původní cena: 48 990 Kč
Vaše cena:46 990 Kč

Dostupnost: 1ks Skladem na prodejně, do 2-3 pracovních dní u Vás.

kód zboží:
H720037
EAN:
2937

Cena dopravného strojů

U objednávek pil, křovinořezů, plotostřihů, foukačů, sekaček, atd. doprava po ČR za 200,- Kč včetně DPH

ASPEN 4, 5 LT.
od 649 Kč
Skladem 5 ks
Detail zboží Do košíku
08221-888-061HE*motorový olej 10W30 0,6l Honda
od 241 Kč
Skladem 38 ks
Detail zboží Do košíku
08221-888-101HE*motorový olej 10W/30 1l Honda
od 357 Kč
Skladem 58 ks
Detail zboží Do košíku
Zapalovací svíčka BPR5ES Honda
od 170 Kč
Skladem 16 ks
Detail zboží Do košíku

Alternativní zboží

Elektrocentrála Honda EU 22iT
od 37 990 Kč
Skladem 1 ks
Detail zboží Do košíku
Jednofázová elektrocentrála Honda EG 3600
od 42 990 Kč
Na objednávku
Detail zboží Do košíku
Rámová profesionální elektrocentrála Honda EA 3000 AVR
od 25 990 Kč
Skladem 1 ks
Detail zboží Do košíku
  • Popis

    Elektrocentrála EG 4500: ryze profesionální model velké, jednofázové elektrocentrály s regulací výstupu D-AVR. Výkonný alternátor pohání profesionální motor řady GX s lehkým startem a to vše ukotveno v pevném ocelovém rámu s objemnou palivovou nádrží na 24 l paliva, částečným odhlučněním a přehledným ovládacím panelem.

    NA STAVBU I DO KANCELÁŘE
    Tato robustní, benzínová elektrocentrála střídavého napětí je svým výkonem určena převážně "profíkům" pro napájení spotřebičů typu osvětlení, ručního elektronářadí, elektromotorů, menších svařovacích agregátů nebo i přístrojů s citlivou elektronikou. Svými rozměry se hodí do pojízdných autodílen, opravárenských vozů pro práci v terénu nebo na staveniště při zakládání staveb a podobně nebo i jako záložní zdroj pro napájení kanceláře nebo domácnosti vybavené elektronikou. Celá soustava je uložena na pružných silentblocích ve vyztuženém rámu, svařeném z ocelových trubek o průměru 25 mm. Ten zajišťuje mimořádnou ochranu soustavy proti případnému poškození a zároveň slouží jako transportní madlo pro snadnou manipulaci. Vzhledem ke své hmotnosti je možné elektrocentrálu opatřit transportním kolovým podvozkem nebo jeřábovým závěsem. Proto, aby alternátor produkoval napětí 230V / 50Hz, je motor opatřen automatickým, mechanickým regulátorem otáček tak, aby při jakémkoliv odběru proudy byly otáčky motoru konstantní ve výši 3000 ot./min. Ovládání elektrocentrály je velice snadné a jednoduché a veškeré ovládací prvky jsou přehledně uspořádány na ovládacím panelu. Elektrocentrála je opatřena zásuvkami 1x CEE (32A 230V), 1x CEE (16A 230V) a 1x Schuko (16A 230V). Stačí natankovat, elektrocentrálu postavit na vodorovnou plochu, zkontrolovat olejovou náplň motoru, nastartovat zatažením za rukojeť ručního startéru, počkat pár vteřin na ustálení chodu motoru a do příslušné zásuvky připojit napájený spotřebič. Elektrocentrála splňuje veškeré nároky na elektrickou bezpečnost a je opatřena ochrannými prvky jako je ochrana motoru proti úniku oleje nebo alternátoru proti přetížení. Robustní a pevná konstrukce rámu se nekroutí a společně s částečným odhlučněním agregátu spolehlivě tlumí působení vibrací od motoru na podklad. Celkovou hlučnost soustrojí snižuje rozměrnější a účinnější tlumič výfuku. Údržba elektrocentrály je zcela nenáročná a spočívá v základní údržbě benzínového motoru.

  • Technické parametry

    Startování: Ruční

    Elektrický výstup: 230V / 50Hz

    Maximální výkon (VA): 4500

    Technologie regulace el.výstupu: D-AVR

    Stejnosměrný výstup: -

    Objem palivové nádrže (litrů): 24

    Provozní doba při jmenovité zátěži (hod): 9,5

    Model motoru: Honda GX 390

    Suchá hmotnost (kg): 79,5

    Třída krytí: IP 23

    Garantovaná hladina hluku - dB(A): 97

    Systém zapalování: Digitální CDI s proměnným předstihem

    Vrtání a zdvih (mm): 88 x 64

    Typ elektrocentrály: Jednofázový

    Úroveň akustického tlaku v místě obsluhy - dB(A): 81

    Chlazení: Nucené vzduchem

    Jmenovitý proud (A): 17,4

    Jmenovitá frekvence (Hz): 50

    Jmenovité napětí (V): 230

    Jmenovitý výkon (VA): 4000

    Rozměry stroje (L x Š x V) (mm): 681 x 530 x 571

    Zdvihový objem (cm3): 389

    Objem olejové náplně (litrů): 1,1

    Typ motoru: 4-taktní zážehový jednoválec s rozvodem OHV

    Pracovní otáčky motoru (ot.min-1): 3000

  • Prodloužená záruka

    Záruka: Prodloužená 60 měsíců

    Prodloužená záruka se vztahuje na stroje zakoupené v ČR u autorizovaného prodejce, které pravidelně každý rok procházejí servisní kontrolou v autorizovaném servisu. Servis je povinnen každou servisní prohlídku vyznačit v servisní knížce.

    Technologie Honda

    Záruka 5 let

    Kupujícímu je poskytována prodloužená záruka až na dobu 5 let.
    Prodloužení záruční lhůty nad rámec zákonné je podmíněno technickou prohlídkou stroje po uplynutí každých 12 měsíců od data prodeje a potvrzení v Servisní knížce autorizovaným servisem HONDA. K zachování běhu pětileté záruky je i po uplynutí základní záruční doby nutné předávat stroj k pravidelným ročním kontrolám do autorizovaného servisu HONDA. Provedení kontroly bude potvrzeno zákazníkovi v Servisní knížce. Tím je splněna podmínka pravidelné roční kontroly a tím je umožněno prodloužení záruky o další rok, a to až do celkové doby trvání 5 let ode dne převzetí stroje zákazníkem. Prodloužená záruka je podmíněna používáním výhradně originálních náhradních dílů, spotřebního materiálu a provozních kapalin HONDA. Tyto roční prohlídky jsou hrazeny zákazníkem dle platného ceníku prací autorizovaného servisu HONDA, který prohlídku provádí.

  • Charakteristické vlastnosti

    Průmyslový profesionální motor

    Benzínové spalovací motory jsou pro Hondu nosným výrobním programem, který položil základy celé výrobní divizi motorových strojů, tzn. Honda Power Equipment. Historie výroby spalovacích motorů pro pohon pracovního zařízení se začala psát v roce 1953. Během krátké doby si spalovací motory Honda vybudovaly renomé špičky na trhu. I díky výrobě těchto motorů je společnost Honda největším světovým výrobcem spalovacích motorů. Průmyslové motory dnes představují jednoznačnou špičku mezi pohonnými jednotkami malé stavební, zemědělské, zahradní a jiné techniky. Jako jediné zvládají enormní zátěž profesionálního provozu v drsných podmínkách stavenišť ve strojích jako je řezací technika na beton, vibrační technika, elektrocentrály a čerpadla, ale i v oblasti zemědělství, lesnictví a zahradnictví. Průmyslové profesionální motory byly historicky u Hondy v padesátých letech minulého století nasazeny jako pohonné jednotky generátorů a rotavátorů. Poté následovaly další aplikace a dnes najdete motor Honda v celém spektru nabídky motorových strojů.

    Elektrická bezpečnost

    Elektrocentrála Honda je zařízení, které splňuje veškeré bezpečnostní požadavky kladené na elektrická zdrojová soustrojí z hlediska ochrany před případným zasažením elektrickým proudem. Každou elektrocentrálu lze na základě požadavku za příplatek nastrojit i proudovým chráničem. Při použití v souladu s návodem k obsluze je elektrocentrála konstrukčně a vybavením zcela bezpečná a nehrozí žádně nebezpečí. V případě značného přetížení elektrocentrály nad rámec svého maximálního výkonu nebo v případě zkratu, při odběru z příslušné zásuvky dojde k automatickému vypnutí příslušného jističe zásuvky (tlačítkový jistič) a zásuvka se odpojí. U invertorových elektrocentrál je přetížení indikováno červenou kontrolkou a následným odpojením alternátoru od zásuvkového panelu. Standardní krytí elektrocentrál je třídy IP23, ale pokud podmínky provozu vyžadují, lze zvolit vyšší stupeň krytí IP54.

    Antivibrační systém

    Motor za chodu produkuje jisté vibrace, jejichž velikost je závislá na míře zatížení. Celek motoru a alternátoru je uložen v ochranném nosném rámu, ve kterém při provozu elektrocentrála stojí. Aby nedocházelo k přenosu vibrací na rám elektrocentrály a tím k nestabilní poloze na ploše a zvýšené hlučnosti elektrocentrály, je uložení motoru elektrocentrály na ocelovo-pryžových silentblocích se sklonem 45°, které zajišťuje dokonalé odstínění přenosu virací od motoru na nosný rám elektrocentrály. Rámová elektrocentrála je tak za chodu klidná a nezvyšuje se hlučnost od vibrujícího nosného rámu elektrocentrály. Kufříkové odhlučněné elektrocentrály navíc stojí na pružných pryžových nožičkách, které dodatečně odstiňují zbytkové vibrace přenášené na podklad.

    Odhlučnění

    Hluk je důležitým parametrem přímo ovlivňujícím možnost použití elektrocentrály. Čím nižší provozní hlučnost, tím jsou možnosti využití elektrocentrály širší. Standardem elektrocentrál Honda jsou účinné tlumiče výfuku na motorech. Dalším stupněm odhlučnění je částečné kapotování elektrocentrály a použití účinnějšího a většího tlumiče výfuku. Nejvyšším stupněm odhlučnění disponují celokapotované elektrocentrály invertorového typu, které jsou navíc opatřeny speciálním integrovaným tlumičem výfuku. K podstatnému snížení hlučnosti rovněž přispívá i efektivní pohlcování vibrací, které je u Hondy vyřešeno několikanásobným tlumením vibrací pomocí systému silentbloků uložení motoru elektrocentrály.

    Digitální regulace napětí D-AVR

    Digitální regulátor výstupního napětí D-AVR prokazatelně posouvá kvalitu výstupního napětí o mnoho výše než je tomu u obyčejného AVR a poskytuje mnohem hladší a efektivnější elektrický výstup. Tato nová technologie digitální regulace výstupního napětí, díky schopnosti ještě rychlejšího překonání zpětné reakce od zátěže spotřebičem, vylepšuje plynulost chodu spotřebičů a vylepšuje svítivost u osvětlení s odstíněním blikání žárovek.

Vyberte si také v kategoriích:

Dostupnost: ...